torsdag 25 juni 2009

Dags att börja arbeta igen.

Efter att jaag och mna kompisar Sessan och Rocky har haft lite vila var det så dags att börja jobba igen. Tin-Tin valde att jobba oss sent på kvällen eftersom det har varit så varmt mitt på dagen nu de senaste dagarna. Men frågan är om det inte hade varit bättre trots allt. För nu kom alla mygg och knott i stället. De kröp i mina ögon och öron och över hela Tin-Tin så i morgon hoppas jag att vi arbetar lite tidigare.

Hur som helst så longerade Tin-Tin oss i enbart kapson för att vi skulle få skaka loss lite efter våra viloveckor. Hon tycker inte att vi ska behöva arbeta i form första dagen. Och tur var väll det för jag hade lite svårt att slappna av och koncentrera mig på Tin-tin. Mina tankar vandrade ofta till läckre Rocky istället. Men Tin-Tin tyckte det var okej första dagen, men vill ha mer nästa gång. Så det gäller att jag skärper mig i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar