söndag 2 maj 2010

Jag har inte skrivit något på just den här bloggen på VÄLDIGT LÄNGE. Lite dåligt av mig. Jag började med att skriva en blogg för var häst som rids och tränas här på gården. Men så blev det mer och mer att jag bara skrev i min "huvudblogg". Det kändes som att jag skrev samma sak där som här. Jag har funderat ett tag på hur jag ska göra med hästarnas "egna" bloggar, och kommit fram till att jag ska ha kvar dem, fast inte skriva dagligen utan göra mer sammanfattningar över hur jag jobbar med varje häst. På så vis hoppas jag att det blir lättare att följa en viss häst.
Vad har då hänt med lilla Lina? Ja inte mycket. Just nu går hon i hagen och har det bra. Hon är högdräktig och väntas föla någon gång runt pingst. När exakt vet vi inte eftersom hon är fribetäckt med vår Arabian Part Breed-hingst Rocky Star. Hon har inte visat några tecken på att det börjar dra ihop sig till fölning ännu, men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar