torsdag 2 juli 2009

Markarbete i skritt och trav

För någon dag sedan tränade matte och jag markarbete på stora gräsbanan.
Det gick hur bra som helst. Att det inte har skrivits något inlägg om det förens
nu är att Tin-Tin inte har mått så bra. Enklast är att Tin-Tin lägger upp två
filmklipp från träningen som helt enkelt får tala för sig självt.

I den här första filmen visas vårt huvudsakliga skrittarbete den dagen.
Jag är lite irriterad över alla flugor som flyger runt om kring mitt huvud,
det är därför som jag slår så mycket med mitt huvud.



Och här i den andra filmen visas det huvudsakliga travarbetet.
Jag söker mig inte lika lätt framåt-nedåt i traven, men vad kan man begära
efter så kort utbildning som jag har? Det kommer med tiden säger Tin-tin.

Den som vill får gärna lämna lite konstruktiv kritik till mig och matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar